22 квітня 2013

22 квітня 2013 року почав працювати сайт торгової марки «Яготинське для дітей» http://yagotynkids.com.ua. Барвисті інтерактивні ілюстрації ресурсу вже знайомі глядачеві за рекламним відеороликом торгової марки «Яготинське для дітей».

Головна сторінка сайту виконана у вигляді слайдера з горизонтальним прокручуванням. Інші сторінки повторюють стилістику книги Pop-up, що послужила основою рекламного відеоролика, і надають пізнавальну інформацію про торгову марку «Яготинське для дітей». Комбінація кольорів, яскравих ілюстрацій та продуманого конструктиву підкреслюють оригінальність і привабливість сайту.

Відвідувачі сайту зможуть відкрити для себе молочний світ «Яготинське для дітей», подорожуючи безліччю різних рубрик ресурсу. Розділ «Продукція» надасть докладну інформацію про асортимент і його особливості, про сировину й різні види упаковки. Користувачі зможуть почерпнути необхідні відомості про склад продуктів, їх енергетичну цінність, строки і температурні умови зберігання.

Рубрика «Виробництво» розкриє відвідувачам найважливіші переваги скляної пляшки над іншими видами тари. Докладна схема проілюструє всі етапи виробництва молока, кефіру, сиру й сирків до фасування готової продукції включно. Користувачі можуть прямо на сайті записатися на екскурсію — для цього досить заповнити просту форму й одержати підтвердження про реєстрацію. Захоплююча поїздка, знайомство із заводом «Яготинське для дітей», нові знання й враження — усе це очікує на екскурсантів.

Безліч приємних несподіванок приховує у собі «Скарбничка сюрпризів»: різноманітні творчі конкурси й цікаві акції готує для відвідувачів торгова марка «Яготинське для дітей». Кожен користувач зможе знайти для себе цікаву інформацію й одержати задоволення від перегляду сторінок ресурсу.