3 жовтня 2014

Унікальний функціональний кисломолочний продукт Геролакт ТМ «Яготинське» підтримає на українському телебаченні не менш унікальний рекламний ролик.

Об’єднавши науку і бізнес, лідер української молочної галузі, Група компаній «Молочний Альянс», відродила і повернула українцям ключ до активного довголіття і здоров’я — легендарний чудо-напій Геролакт. Який подовжує молодість і відмінне самопочуття людям старшого віку. Геролакт було розроблено українськими вченими ще 30 років тому, йому немає аналогів в Україні. На підтримку старого-нового геролакту компанія, спільно з «UTC FILM PRODUCTION», запустила оригінальний рекламний ролик, аналогів якому ще не було на теренах українського рекламного ринку.

«Коли було ухвалено рішення про створення рекламного ролика на підтримку нового продукту Геролакт ТМ „Яготинське“, ми вирішили вийти за рамки загальноприйнятих рекламних шаблонів, — коментує Василь Юшин, маркетолог Групи компаній „Молочний Альянс“. — Хотілося максимально цікаво, оригінально і одночасно органічно донести глядачеві основні УТП дійсно унікального продукту. Нашою метою було створити рекламу, яка, завдяки своєму барвистому і оригінальному візуальному рішенню, допоможе глядачеві збудувати позитивний асоціативний ряд з рекламованим продуктом Геролакт. Основним завданням, яке ми поставили, було подати інформацію про продукт в оригінальній формі, причому як за кадром (в даному випадку було написано добру і веселу пісеньку), так і в кадрі, тобто створити яскравий і позитивний візуальний ряд, який повинен при перегляді реклами створювати у глядача відчуття емоційного підйому, підвищуючи інтерес до рекламованого продукту. „UTC FILM PRODUCTION“ підійшов до реалізації поставлених завдань ґрунтовно і подав на наш розгляд близько 40 ідей, одна з яких і втілилася в рекламному ролику».

Рекламний проект під назвою «Геролакт» було задумано, як відображення здорового способу життя та екологічності, тому всі матеріали, які використовувалися в зйомках, було зроблено з найекологічнішого матеріалу — натурального дерева. Тема натуральності народилася ще на стадії креативу, ґрунтуючись на тому, що до складу рекламованого продукту Геролакт, входять виключно натуральні складові. Для того, щоб незвично і оригінально розповісти «еко-історію» про смачний та корисний Геролакт, було прийнято рішення створити барвистий світ з дерева.

«Продовжуючи тему натуральності, ми вирішили не використовувати комп’ютерну графіку, — розповідає Володимир Вєсєлов, режисер „UTC FILM PRODUCTION“, — в рекламі всі події відбуваються в реальному часі. Якщо на екрані випадає плашка, це означає, що вона не графічна, а зроблена вручну з дерева, і з’явилася вона не під час монтажу, а висунув її в потрібну секунду актор, в реальному часі зйомок. А оскільки однією з особливостей ролика є ручне пожвавлення персонажів в „ріал-таймі“ акторами лялькового театру, то в усі об’єкти було впроваджено механічні пристрої, спеціальні тяги, які призводили ляльок, машинки та інші об’єкти до руху. Наприклад, для пожвавлення сцени персонажа, який знаходиться в офісі, знадобилося 6 осіб, а першу сцену — „Заявка великого міста“, де життя міста кипить повним ходом — одночасно оживляли більше 15 осіб. Для того ж, щоб місто здавалося „живим“, в кожну квартиру лялькових будинків було проведено електрику. І коли в ролику наступала ніч — в будинках спалахували справжні лампи».

Унікальність ролика про Геролакт в тому, що він хоч і схожий на ляльковий мультфільм, але таким не є. Насправді він зроблений за принципом лялькового спектаклю. Вся зйомка відбувалася в реальному часі, і дії персонажів, які глядач може спостерігати в кадрі — це робота акторів-лялькарів в процесі зйомки. Ролик є невеликою театральною постановкою, яка відбувалась в реальному часі, але знята в кінотехнології.

Ще однією особливістю є те, що в рекламі відсутній закадровий голос диктора, а замість цього співається весела пісенька з незабутнім мотивом. «Позитивно-добра» музика легко сприймається і запам’ятовується, заманюючи глядача, викликає бажання наспівувати пісеньку про Геролакт навіть після закінчення рекламного ролика. Робота над створенням декорацій і персонажів тривала майже 1,5 місяці. Над виготовленням декорацій працювали дві команди: одна створювала персонажів і реквізит, а друга — екстер’єри та інтер’єри «лялькового світу». Для панорами міста було вирізано з дерева більше 2000 деталей, які згодом ґрунтувалися, склеювалися і підганялися одна до одної. Деякі з них були величезними, сягаючи 7 м в довжину, а деякі — зовсім крихітними, розміром із сірникову коробку. Але всі вони разом створювали неповторний антураж особливого світу, в якому щасливо живе дружна сім’я Геролакт.