17 жовтня 2014

Піклуючись не лише про високу якість та безпеку молочної продукції для найменших українців, а й про безпеку дитини в автомобілі, ТМ «Яготинське для дітей» проводить улюблену споживачами акцію «Дитина в машині». Призовий фонд акції, спрямованої на привернення уваги батьків до правил безпеки знаходження дитини в автомобілі, складає 15 автокрісел, індивідуально підібраних для кожного переможця.

Батькам, які піклуються про безпеку дитини під час подорожей автотранспортом, ТМ «Яготинське для дітей» дає можливість виграти автокрісло. Для участі в акції необхідно лише розмістити наклейку «Дитина в машині» від ТМ «Яготинське для дітей» на своєму автомобілі, сфотографувати фрагмент авто з наклейкою і завантажити фото на сайт «Яготинське для дітей». Переможці визначаються випадковим чином за допомогою сервісу Random.org. 10 автокрісел вже знайшли своїх щасливих власників, на черзі останні 5 призів, розіграш яких відбудеться 30 жовтня 2014 року.

«Я брав участь у багатьох акціях, але ніколи не вигравав, — ділиться досвідом Олександр, новий власник автокрісла від ТМ „Яготинське для дітей“. — Якщо чесно, я не збирався брати участь в акції „Дитина в машині“, бо не вірив у те, що можу виграти, мене дружина ледве вмовила. А тепер я вірю, що дива можливі».

Отримати акційну наклейку можна у великих містах — Києві, Харкові, Дніпропетровську, Одесі — у промоутерів біля великих торгових центрів і в інших місцях потенційного скупчення батьків і дітей в автомобілях. Крім того, жителі України можуть замовити собі наклейку, залишивши повідомлення з точною поштовою адресою на сайті http://yagotynkids.com.ua/ua/feedback. Знак «Дитина в машині» буде відправлено поштою. Заявки на отримання наклейки приймаються до 22 жовтня 2014 року.

«Метою даної акції не є стимулювання продажів, — коментує Марія Репецька, бренд-менеджер ТМ „Яготинське для дітей“, — ми хочемо акцентувати увагу батьків на безпеці всього, що пов’язано з малюками — і харчування, і пересування в автомобілі. Ми раді, що наші ідеї та переконання знаходять позитивний відгук серед батьків. Це проявляється в інтересі до організованих торговою маркою проектів та активній участі людей в акції „Дитина в машині“. До речі, учасники представляють не лише великі міста, можна сказати, що в акції бере участь вся Україна: Запоріжжя, Чернігів, Донецьк, Червоноград, Дрогобич, Харків, Полтава, Львів, Кривий Ріг, Гостомель, Українка, Київ, Охтирка, Бережани і т.д.».

Незмінним партнером акції «Дитина в машині» є Автопапа, що піклується про безпеку дитини в машині. Інформаційну підтримку забезпечує реклама на радіо.