13 жовтня 2014

«Какао на молоці», новинка від ТМ «Яготинське», яка з’явилася на полицях українських супермаркетів в середині серпня, завоювала першість у своєму сегменті всього за півтора місяці після початку виробництва. Так, за обсягами виробництва та реалізації цього молочного напою, у вересні 2014 року Яготинський маслозавод випустив і реалізував 180 тонн «Какао на молоці», що майже в три рази перевищило обсяги реалізації схожих продуктів у конкурентів.

«Ми дуже раді, що наша новинка сподобалася споживачеві, — коментує результати продажів Сергій Миколайович Вовченко, Голова Наглядової Ради АТ „Молочний Альянс“. — Ідея створення Какао народилась у нас раптово, вона просто витала в повітрі, адже це дуже простий і зрозумілий кожному продукт. Дивно, що ми реалізували цю ідею першими. Ну і звичайно, ми зробили ставку на натуральність, як завжди. До складу „Какао на молоці“ входять тільки натуральні інгредієнти. Здоровий спосіб життя сьогодні — це не лише модний тренд, але й життєва необхідність. Український споживач, нарешті, навчився вибирати натуральні та корисні продукти харчування, читати етикетки і віддавати перевагу якості. Приємно думати, що і наша компанія зіграла в цьому певну роль, адже ми вже давно акцентуємо увагу споживачів на тому, як правильно вибрати якісну молочну продукцію».

Не останню роль у вдалому просуванні новинки від ТМ «Яготинське» зіграла комплексна рекламна кампанія на підтримку нової асортиментної позиції «Какао на молоці». Так, з 1 вересня 2014 на білл-бордах м. Києва з’явилися віжуали, що повідомляють споживачеві основні переваги продукту, а з 15 вересня по 15 листопада 2014 буде забрендовано міський транспорт у містах Києві, Житомирі, Черкасах та Одесі. Крім того, в цей період для підтримки нового продукту заплановані трейд-маркетингові заходи в місцях продажів.

Концепцію рекламної кампанії, ідея якої полягала в донесенні до споживача інформації про новий молочний напій «Какао на молоці», як про простий, звичний з дитинства продукт, який містить лише молоко, какао і цукор, було розроблено РА «SPN Communications».