2 квітня 2019

Бренд «Пирятин» продовжує об’єднувати фанатів сиру

Відомий в Україні сирний бренд «Пирятин» випустив рекламний ролик, в якому показав динамічні та емоційні історії людей, які настільки фанатіють від сиру, що не уявляють свого життя без нього.

«У новому ролику кожна ситуація „обертається“ навколо сиру, за участі сиру, показує відношення людей до сиру, тощо. Наші герої емоційні, вони люблять жити, жартувати, насолоджуватись моментами, які самі й створюють», — розповіла маркетинг-директор ГК «Молочний альянс» Наталя Шадріна.

Автори нового рекламного продукту від імені сирного бренду ставили за мету показати, що нас — тих, хто любить сир — багато. Слогани, які звучать в ролику надихають кожного глядача примкнути до кола фанатів сиру: «сміливіше», «не соромся, коли голодний», «їж, а не куштуй», бери сир з собою «куди б не зібрався». Новий рекламний ролик ТМ «Пирятин» ніби «Сирний маніфест» спонукає телеглядачів фанатіти разом!

Нагадаємо, в асортименті ТМ «Пирятин» є лінійка слайсерних сирів. Вони виготовляються в зручній упаковці, яку легко відкривати та закривати, що дає додаткову можливість продукту залишатися в комфортних температурних умовах, не псуватися та зберігати його смакові якості. Фасований сир зручний для подорожей, навіть на далекі відстані, та для пікніків, де немає умов для того, щоб його нарізати. Окрім того, нарізка сиру ідеально підходить для родин, в яких є діти. Маленьким прихильникам сиру достатньо просто відкрити упаковку, щоб зробити бутерброд з сиром або додати його до макаронів. Батькам не потрібно заздалегідь робити бутерброди або гамбургери на цілий день. Можна не хвилюватися — ніж дитині не знадобиться.