19 травня 2014

Піклуючись про навколишній світ, Баштанський сирзавод, представлений на українському ринку торговою маркою «Славія», розпочав випуск своєї продукції у новій екологічній картонній упаковці Пюр-Пак. У магазинах вже з’явилось оновлене молоко, кефір, ряжанка, йогурти та закваска різної жирності та об’єму. Дизайн нової упаковки та її вміст не змінились. Об’єднуючими елементами всіх асортиментних позицій ТМ «Славія» є сирне сонце в логотипі бренду, текстура дерева на упаковці та хустинка, що турботливо огортає продукцію. Всі ці елементи символізують природність, чистоту, натуральність та екологічність, які підтримує бренд.

ТМ «Славія» представлена в преміальному сегменті вітчизняної молочної галузі. Така позиція визначилася за рахунок високої якості продукції, в якій не використовуються рослинні жири, консерванти та всілякі штучні добавки, що неодноразово підтверджено незалежними українськими та міжнародними експертами, добре розвиненою системою дистрибуції продукції та високою популярністю марки не лише в Україні, але й закордоном.

Відтепер споживачі, обираючи продукцію ТМ «Славія» до свого столу, роблять вагомий внесок не лише у своє здоров’я та якісне довголіття, але й піклуються про чистоту навколишнього світу.