ТМ «Молочний шлях», під якою випускається продукція Пирятинського сирзаводу, відтепер носить назву «ПирятинЪ»

28 вересня 2012

У лютому 2012 року торгову марку «Молочний шлях», яка входить до продуктового портфелю холдингу «Молочний Альянс» і виробляється на Пирятинському сирзаводі, було перейменовано в торгову марку «ПирятинЪ». Таке рішення було прийнято керівництвом холдингу для того, щоб підвищити впізнаваність бренду серед споживачів.

Продукція Пирятинського сирзаводу представлена в середньоціновому сегменті вітчизняної сироварної галузі. Це високоякісна продукція, в якій не використовуються рослинні жири, консерванти та будь-які штучні добавки, що неодноразово підтверджено незалежними українськими та міжнародними експертами. Добре розвинена система дистрибуції твердих сирів ТМ «ПирятинЪ» і впевненість споживачів в її якості забезпечує високу популярність марки не лише в Україні, але й в Росії та Казахстані.

Зміна назви бренду не вплинула на кольорову гамму і дизайн упаковки продукції.

Асортимент продукції Пирятинського сирзаводу, що випускається під торговою маркою «ПирятинЪ» складається з 17 видів твердих сирів, 8 видів твердих фасованих сирів і 13 видів плавлених сирів. У 2011 році частка ринку Пирятинського сирзаводу з виробництва сичужних сирів серед всіх гравців українського ринку склала 7,4%.