12 листопада 2015

Група компаній «Молочний Альянс» активно розширює експортні горизонти та шукає нових партнерів по всьому світу.

Із закриттям російського ринку, ГК «Молочний Альянс» розпочала активний пошук нових ринків збуту для своєї продукції. Протягом останніх кількох місяців компанія взяла участь у міжнародних виставках харчової промисловості в Африці (Йоганнесбург) — Africa's Big Seven 2015,Гонг-Конзі — Food Expo 2015, Узбекистані (Ташкент) — Uzbekistan Food Week 2015 та ОАЕ (Дубаї) — Gullfood Manufacturing 2015. На провідних виставках світу Молочний Альянс представив широкий асортимент своєї продукції, готової до транспортування на далекі відстані та з тривалими термінами реалізації: сухі молочні продукти (сухе молоко та суху демінералізовану молочну сироватку), молоко тривалого зберігання в упаковці Тетра-Пак різної жирності, вершкове масло в упаковці зручній як для кінцевого споживача (брусочки масою 200г), так і для сегменту HoReCa (коробки масою 20 кг), а також тверді сири (Моццарелла, Парменталь, Гауда, Горіховий та інші види). Українські молочні продукти припали до смаку місцевим жителям, а особливо їм сподобався смак справжнього українського молока жирністю 3,2% та твердих сирів Гауда, Парменталь та Горіховий.

«Участь у міжнародних виставках — це завжди нові перспективи для будь-якої компанії, — розповідає Вікторія Предборська, Комерційний директор АТ „Молочний Альянс“. — Це новий досвід, нові можливості, нові відкриття. Участь у таких заходах дозволяє ближче познайомитись із внутрішнім ринком країни, де проходить виставка, а також з потребами ринків відвідувачів виставок. Вона передбачає спілкування з місцевими жителями та підприємцями, дозволяє почути людей, їхні потреби та очікування, а відповідно до того вже формувати власні пропозиції для місцевого ринку. Але головне, що дає участь у міжнародних виставках — це можливість заявити про себе і знайти нових бізнес партнерів, бо якщо компанія представлена на виставці, значить вона успішна і стабільно розвивається, що є позитивним знаком для місцевих підприємців і сигналом до початку плідної співпраці».

АТ «Молочний Альянс» з оптимізмом дивиться у майбутнє і продовжує свій розвиток у вибраному міжнародному напрямку.