Торгову марку «Яготинське» визнано лідером в категоріях «Ряжанка», «Масло вершкове», «Молоко» та «Кефір»!

5 лютого 2016

Конкурс торгових марок «Фаворити Успіху» підбив підсумки рейтингових досліджень з метою визначення найкращих та найулюбленіших громадськістю товарів і послуг українського ринку. У категоріях «Ряжанка», «Масло вершкове», «Молоко» та «Кефір» ТМ «Яготинське» визнана кращою з багатьох учасників ринку.

Згідно з методикою конкурсу, при визначенні Фаворитів Успіху враховується думка пересічних споживачів, експертів та українських знаменитостей (творчої та ділової еліти). Результати завіряються маркетинговою дослідницькою компанією InMind і проходять ретельний аудит Київського міжнародного інституту соціології (КМІС).

Чергове визнання з боку громадськості та спеціалістів у молочній сфері не стало сюрпризом для працівників компанії «Молочний альянс», але послужило ще одним приємним свідченням їх плідної роботи.

Лідери рейтингу — «Фаворити Успіху» — це завжди безперечно найкращі та найбільш якісні торгові марки в своєму ринковому сегменті, що підтверджується масштабною підтримкою з боку громадськості, яка є найбільш важливою рекомендацією для тих, хто завжди прагне брати від життя тільки найкраще!

Довідка

Конкурс торгових марок «ФАВОРИТИ УСПІХУ» — перший і єдиний в Україні публічний конкурс торгових марок з відкритими рейтингами. Конкурс проводиться щорічно з 2003 року, за прозорою методикою вивчення громадської думки, з метою визначення найкращих, найбільш затребуваних і рекомендованих торгових марок товарів та послуг українського ринку, а також найяскравіших представників вітчизняного шоу-бізнесу. У конкурсі беруть участь усі без винятку торгові марки офіційно присутні в Україні, у відповідних категоріях свого профілю.

Переможці конкурсу, Фаворити суспільної довіри, обчислюються за підсумками масштабних опитувань, за участю трьох респондентських груп: Експертного Журі (профільних фахівців різних напрямків ринку товарів і послуг), Журі Успішних Людей (публічних і відомих людей України, знаменитостей), і безпосередніх споживачів, котрі вказують свої персональні уподобання, діляться думками, особистим досвідом і рекомендаціями в Інтернеті, на порталі FAVOR.com.ua.