20 вересня 2017

Група компаній «Молочний альянс» посіла 2 місце за результатами дослідження ефективності відділів продажу молокоопереробної промисловості України.

Компанією Audit of sales, що спеціалізується на аудиті систем продаж, було проінспектовано 38 молокопереробних компаній України. Метою дослідження була оцінка можливості розпочати співробітництво з виробниками, використовуючи різноманітні комунікаційні канали.

Компанія тестувала корпоративний сайт, телефонний дзвінок, електронну пошту, форму зворотнього зв’язку на сайті та сторінку підприємств в соціальних мережах.

«Ми намагаємось вести оперативну та ефективну комунікацію як з існуючими партнерами та споживачами, так і з потенційними. І використовуємо для цього всі можливі канали та засоби. Наша компанія постійно розвивається і намагається ставати краще за всіма критеріями — від виробництва до збуту», — відзначив Голова Ради Директорів ГК «Молочний альянс» Сергій Каліберов.

Нагадаємо, ГК «Молочний альянс» та ТМ «Яготинське» підтвердили статус лідерів продажів на українському ринку в категорії «Молоко».