9 серпня 2016

Шановні споживачі та партнери!

Група компаній «Молочний альянс» заявляє про спробу негідної конкуренції та цілеспрямованої акції щодо розповсюдження негативної та неправдивої інформації щодо продукції, яку виробляє філія ПАТ «Яготинський маслозавод» «Яготинське для дітей».

09.08.2016 на сайті інформаційної агенції УНН була розміщена інформація щодо результатів перевірки на відповідність критеріям якості продукції дитячого молочного харчування, яку проводили журналісти УНН спільно із представниками правління Всеукраїнської асоціації захисту прав споживачів «Споживча довіра» та Державного центру сертифікації та експертизи сільськогосподарської продукції. Зокрема, було заявлено, що три продукти, які виробляються на заводі дитячого харчування філії ПАТ «Яготинський маслозавод» «Яготинське для дітей», а саме молоко коров’яче питне стерилізоване, 3,2% жиру, вітамінізоване, для дітей від 9 місяців ТМ «Яготинське для дітей» (скляна пляшка), молоко коров’яче питне стерилізоване, 3,2% жиру, вітамінізоване для дітей від 9 місяців, ТМ «Яготинське для дітей» (тетра-пак) та йогурт 2,5% жиру, з фруктовим наповнювачем «Малина-шипшина» для дітей від 8 місяців, ТМ «Яготинське для дітей» містять антибіотики.

Ми вимушені заявити, що інформація, яку інформаційна агенція УНН спільно з Всеукраїнською асоціацією захисту прав споживачів «Споживча довіра», оприлюднили, не відповідає дійсності та несе суто замовний характер. Зазначена публікація має всі ознаки замовленого матеріалу, а саме: оприлюднення сумнівних досліджень сумнівних лабораторій, із прагненням пропіарити нікому невідому громадську організацію і втягнути відомих виробників продуктів харчування в процес доказування своєї невинуватості. Мова йде про свідоме спотворення результатів тестів, фальсифікація контрольних зразків, доведення до відома читачів відомостей, що не відповідають дійсності.

Філія ПАТ «Яготинський маслозавод» «Яготинське для дітей» — одне із молоковиробних підприємств України, яке пройшло жорстку сертифікацію комісії Євросоюзу та отримало право на експорт продукції до країн ЄС.

Група компаній «Молочний альянс» вважає, що оприлюднена інформація є замовною та має намір захищати свою ділову репутацію у судовому порядку. Хочемо підкреслити, що на даний час ПАТ «Яготинський маслозавод» також подано позов до суду щодо захисту ділової репутації та спростування інформації щодо результатів експертизи і масла вершкового ТМ «Яготинське». Ми просимо своїх споживачів не сприймати оприлюднену інформацію як правдиву та виважено ставитись до новин, які носять замовний характер.