4 лютого 2014

ТМ «Славія» посіла друге місце в категорії сир плавлений.

Торгові марки молокопереробних підприємств групи компаній «Молочний Альянс» «Яготинське», «Славія» та «Пирятин» знову завоювали визнання і довіру споживачів і експертів в категорії «Молочна продукція» споживчого онлайн-конкурсу «Фаворити успіху-2013».

Щорічні рейтингові дослідження конкурсу спрямовані на визначення найкращих торгових марок товарів та послуг України в усіх галузях народного споживання, повідомляє прес-служба групи компаній «Молочний Альянс».

Так, ТМ «Яготинське» посіла перше місце в категоріях масло, молоко, ряжанка; друге місце в категоріях молочнокислий продукт на основі біфідобактерій і сир; третє місце в категоріях кефір і йогурт питний. ТМ «Славія» посіла друге місце в категорії сир плавлений, а ТМ «Пирятин» у категорії сир твердий.

Джерело: Агравері.com