12 листопада 2013

Рік назад звели стіни і завезли обладнання, сьогодні — рахують прибутки. Поєднавши молоко екстра-класу з українськими овочами та фруктами, завод дитячого харчування за рік існування зумів завоювати 20% ринку. Плани на 2014 рік не дитячі — підкорити 25–27% ринку і потіснити конкурентів.

Ставка — на сучасність, натуральність і гіпоалергенність.

Завод у селі Згурівка звели з «чистого листа» у чистому полі, у заповіднику. 92 працівники разом з директором кинули виклик ринку. Поєднавши гарбуз, моркву, шипшину, грушу і банан з молоком екстра-класу та сирковою пастою, розпочали боротьбу за успіх.

«Усі наповнювачі у нас українські, окрім банану. — розповідає Наталія Васильєва, технолог ТМ „Яготинське для дітей“. — вимоги жорсткі, в наповнювачах немає жодних добавок, навіть натуральних барвників і ароматизаторів. Вони гіпоалергенні і зварені, як домашнє варення. Таку продукцію нам постачають з Вінниці. Також в продукції заводу не використовують цукор. Замість нього у йогурти та сиркові пасти додають натуральну фруктозу.»

На заводі «Яготинське для дітей» встановлено обладнання закритого типу швецької компанії Тetra Рak. Воно працює автономно — починаючи від прийому молока і закінчуючи фасуванням готової продукції. Втручання людини у виробничий процес зведено до мінімуму. Працівники виконують лише допоміжні роботи та сортують готову продукцію на складі.

Для доступу на робоче місце кожен працівник одягає бахіли, чепчик та халат і проходить дезінфекцію рук і взуття. Вхід без буферної зони неможливий — за порядком слідкують відеокамери.

Схвалено дітьми та перевірено батьками

Першу лінію контролю продукції створили…діти працівників. Вони є своєрідною «фокус-групою», що першою визначає, чи сподобається продукція споживачу — українським дітлахам.

— Якщо дітям подобався смак, то можна було сміливо запускати виробничу лінію. Діти — вибагливі споживачі, — каже Наталія Васильєва, — їх не надуриш.

Друга лінія контролю — екскурсії батьків. Кожен бажаючий може записатися на екскурсію, відвідати завод і на власні очі переконатися, як виготовляють продукти для дітей.

Нині завод дитячого молочного харчування «Яготинське для дітей» уже ввійшов у трійку лідерів ринку молочного харчування України і зайняв 18,7% цього ринку.

До кінця 2013 року підприємство хоче забезпечити поставки дитячого молочного харчування у всі регіони України, а до кінця 2014 року — вийти на повну потужність. Це дозволить заводу зайняти 42–44% ринку дитячого молочного харчування в Україні.

«Наше підприємство є частиною великої компанії „Молочний Альянс“, але також є частиною великого підприємства яке знаходиться в Яготині. У цього підприємства є отакий от лозунг „Виробляємо українське, споживаємо українське та дбаємо про Україну“, — розповідає Сергій Косяченко, директор філії ПАТ „Яготинський маслозавод“ „Яготинське для дітей“. — Я хотів би, щоб продукція для найменших споживачів була українського виробництва, з натуральними компонентами, з овочами й фруктами, які дійсно вирощені в Україні і для українських споживачів. Я думаю, це найкраще, що ми можемо зробити і дати нашим дітям».

Джерело: Агравері.com